Taulell de cuina

Un taulell de cuina és la superfície d’un moble baix on es preparen els aliments abans de cuinar-los. També se’n diu marbre (perquè habitualment són de marbre), fogons o banc de cuina.

Com en dieu, vosaltres?

7 Responses to Taulell de cuina

  1. Lluís Julian ha dit:

    Hola,

    Com sóc inspector de seguretat alimentària faig servir un concepte més tècnic: superfície de treball.

    Salutacions

    Lluís

  2. Orèn ha dit:

    Hola Marta,
    A mi, em resulta més familiar el terme taulell: taulell d’atenció al públic; taulell de bar o barra, i per tant em resulta més fàcil recordar taulell de cuina que d’altres denominacions. Nogenysmenys, banc de cuina, també m’agrada.
    ttps://i58.servimg.com/u/f58/11/57/09/11/taulel10.jpg

    • Marta Breu ha dit:

      Gràcies, Orèn!

      Jo en canvi faig servir sempre marbre, suposo que perquè els bancs de cuina que he tingut sempre han estat de marbre. A mi taulell em resulta força estrany, suposo que perquè estic poc acostumada a sentir-ho.

      Salut!

  3. ÀNGEL ALEXANDRE PLANCHA ha dit:

    Banc de la cuina, sempre. La construcció taulell de cuina pot donar origen a confusions perquè en molts llocs també designa el rajol de la paret (la manisa). Per a mi, la superfície de treball és el banc de la cuina mentre que el taulell de cuina és la manisa.

Deixa un comentari

